środa, 22 czerwca 2011

#101

Znów uciekam w Polskę :) Nie potrafię usiedzieć na miejscu. Tak już mam, że jeśli jest szansa kilku dni wolnego to pakuję się i jadę. Tak jest i tym razem. Torba spakowana, bilet kupiony, książki na drogę są. Dzisiaj po południu wsiadam pociąg „Wielkopolanin” w Gliwicach i wysiadam... W mieście które kocham ponad życie. W mieście które zawsze mnie czymś zaskoczy. W mieście gdzie jest na rynku fontanna z tafli szkła. Miasto zwane „Polską Wenecją”... No tak, osoby które mnie znają (bądź też regularnie zaglądają tutaj) już wiedzą gdzie spędzę najbliższe dni. Dostęp do internetu będzie, więc postaram się być na bieżąco ze wszystkim. Jeśli będzie możliwość wrzucę kilka zdjęć, jeśli nie tutaj to postaram się umieścić je mojej galerii na Picasie. Jak już będą to link będzie można zaleźć tutaj. Liczę, że pogoda dopisze :)


19 komentarzy:

  1. Czyżbyś odwiedzała Wrocław? ;D Gdybym wiedziała wcześniej można by było na jakiejś kawce się spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie przyjemnego wyjazdu i wielu okazji do zrobienia ciekawych zdjęć, na które już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Pisanyinaczej - liczę na słońce
    @Kasandra - :)
    @Enedtil - bingo :D a to się nie da?
    @Varia - mam nadzieję, że deszczu nie będzie bo jak będzie padać to pewnie dzień spędzę w galerii handlowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku i jazdy pociągiem, oby się nie spóźnił, bo to różnie bywa, ale jakby nie było -najbezpieczniejszy środek transportu 8)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam podróże pociągami :) liczę że się nie spóźni

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, rozumiem że Wro rulez :) ja jadę za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię Wrocław. Chyba nikt mnie nie zlinczuje kiedy powiem, że wolę Wrocław od Poznania, mimo, że pochodzę z Wielkpolski.
    Pięknej pogody i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo :( Będę co prawda jutro we Wrcku, ale jedziemy tylko tam i z powrotem do kina, a weekend mam już zaplanowany i raczej nie uda mi się podjechać do Wrocławia :( Daj znać następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, a ja wracam dzisiaj do Wro. Ale pracuję przez weekend niestety i to w durnych godzinach bo 12-21 ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. @Bellatriks - ty chyba to opóźnienie wykrakałaś :( bo w Gliwicach pociąg był opóźniony 15 minut natomiast we Wrocku to już 30 minut :(
    @Sil - oczywiście
    @finkaa - ja Cię absolutnie nie zlinczuję, ja bardziej wolę Wrocek od Krakowa ;)
    @enedtil - jak będzie następny raz dam znać
    @bujaczek - dzięki
    @Viconia - jak będę się znów wybierać dam wcześniej znać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O a jakie seriale oglądasz ? Może byś mi coś poleciła ? POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wyślę Ci e-mail :) ale to jak dotrę do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a te zdjęcia to już są? Ja bym chętnie obejrzała. Znalazłaś wszystkie krasnale :>

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia będą dopiero jutro, weekend spędzam w pracy więc czas będzie dopiero w poniedziałek :( niestety nie dorwałam wszystkich ale mniej więcej się orientuję gdzie są i kilka zostało uwiecznionych na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super w takim razie czekam do jutra a dziś, życzę miłej niedzieli o ile może być miła w pracy... no chyba że robisz to, co lubisz :)
    Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. jutro wieczorem powinny już być :) również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń