sobota, 16 lipca 2011

#111

Jak dobrze wiecie, moją pasją oprócz czytania i pisania jest także fotografia. Niestety nie zawsze mogę poświęcić jej tyle czasu ile bym chciała. Jednak czasem uda mi się zrobić trochę zdjęć. Tak było i tym razem.
RMF FM to jedna z lepszych stacji radiowych. Co roku (tak przynajmniej mi się wydaje) organizują serię koncertów, które odbywają się podczas wakacji w różnych miastach. Kilka lat temu byłam na koncercie w Knurowie - grała moja ulubiona Ania Dąbrowska, natomiast w tym roku RMF zorganizował imprezę na gliwickim lotnisku. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć. Zabrałam - namówiłam chyba lepiej brzmi - mojego przyjaciela Amok'a na koncert Patrycji Markowskiej oraz Agnieszki Chylińskiej. Hm... Patrycja śpiewała super - jak zawsze z resztą - natomiast co do Agnieszki to nie wiem gdyż nie dotrwaliśmy z... powodu fatalnej organizacji. Nie wspomnę już o panach pilnujących porządków pod samą sceną, bo Ci to byli "prawie mili". Poniżej kilka zdjęć z tamtego koncertu:




15 komentarzy:

  1. Te zdjęcia mają w sobie tyle koloru i energii :)
    Zdecydowanie dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jak śpiewa :)
    U nas koncerty....no cóż raczej raz w roku ....

    OdpowiedzUsuń
  3. @biedronka - dziękuję bardzo za uznanie :)
    @sabinka - ja też zdecydowanie lubię jak śpiewa, może kiedyś uda mi się zmierzyć z jakąś jej piosenką na karaoke ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Profesjonalne zdjęcia, aż miło popatrzeć, podziwiam Twój talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, talent do Archer, masz bez wątpienia, ale moim skromnym zdaniem najlepsza stacja to trójka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, czerwienię się ;) wiesz co ja nie twierdzę, że nie każdy ma inny gust i każdy lubi co innego ;) ja ostatnio na przykład radia w ogóle nie słucham a jak już to włączam radio z muzyką klasyczną żeby mi nie przeszkadzało w czytaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, wiem. :) Ja też nie słucham go zbyt wiele. Ograniczam się prawie zawsze do radia kiedy jeżdzę do pracy, a że w wakacje pracuję mniej no to radia prawie nie słyszę. Ale jak już słucham to zawsze trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kiedyś posłuchać

    OdpowiedzUsuń
  9. koncert Patrycji Markowskiej wspominam bardzo ciepło. w moim mieście towarzyszył jej jeszcze ojciec i we dwójkę dali niezwykły show.

    OdpowiedzUsuń
  10. ech... szkoda, że Jego tutaj brakło, to dopiero byłoby niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie posłuchałabym Pani Patrycji na żywo, gdyż uwielbiam jej piosenki. Niestety, u nas wielką rzadkością są koncert. Bardzo ładne fotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ma power w głosie tak jak Jej Tato :) miło mi, że zdjęcia się podobają :)

    OdpowiedzUsuń