wtorek, 27 maja 2014

#303

Dzisiaj trochę ogłoszeniowo.

Jakiś czas temu wspominałam, że szykują się zmiany. Na razie nad samym wizerunkiem bloga nie myślałam, ale może na coś wpadnę. Niebawem powinnam wreszcie skończyć ogarnianie współpracy z Moją Przyjaciółką. Więc na dniach będzie notka nie mojego autorstwa. 

Jest mi niezmiernie miło, że wciąż ktoś tu zagląda i czyta to co uda mi się wypocić. Dziękuję, że jesteście.

Poza tym mam wstręt do pisania. Nawet ta notka rodziła się w bólu od kilku dni. Nie mam pojęcia co się dzieje, ale przeraża mnie to. Mam do napisania kilka recenzji, ale gdy tylko otwieram worda palce zastygają nad klawiaturą i nic. Kompletnie nic. Nawet pisanie w notesie nie pomaga. Muszę jakość wziąć się w garść bo trzeba napisać opowiadanie no i "Księgarenka" leży odłogiem. Weny i Natchnienia mi trza!!!

A tutaj ogłoszenia:

W nowej księgarni internetowej www.dadada.pl


 I tylko do jutra wielka promocja Wydawnictwa Novae Res


4 komentarze:

  1. Moja Droga Wyrocznio... Z chęcią skorzytam z promocji na dadada.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś ja Cię błagam tylko żadna Wyrocznia ;) i korzystaj korzystaj warto :D

      Usuń
  2. fajna ta promocja...była :). Na szczęście dotyczyła tylko ebooków (za którymi nie przepadam), bo inaczej gdybym ją przegapiła, to tylko zabić się własną pięścią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak czasami mam, że dopada mnie zastój, wstręt i niemoc. Przejdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń