sobota, 8 stycznia 2011

#035

Nadal łaknę słowa pisanego. To trochę nienormalne, wiem. Ale nic na to nie poradzę, że jestem molem książkowym i mogłabym czytać non stop. A kiedy skończę jedną książkę biorę się za następną. W dodatku w głowie mam kolejną listę książek które muszę koniecznie przeczytać.

Z niecierpliwością oczekuję książki "Bez przebaczenia" bo jestem ciekawa kolejnej pozycji Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Zamawiałam ją jeszcze w grudniu a do dzisiaj nie dotarła. No nic poczekam do końca przyszłego tygodnia. Jeśli nie dotrze anuluję zamówienie i wybiorę się na stronę wydawcy żeby tam ją zakupić.

Powinnam przestać oglądać komedie romantyczne typu "P.S. Kocham Cię" i "Narzeczony mimo woli" bo one zdecydowanie źle na mnie działają.

ech... idę pod kołdrę czytać "Poczekajkę"

7 komentarzy:

  1. Czy te książki Pani Michalak łączą się ze sobą? Czy można np wziąć "Poczekajkę" i przeczytać?

    OdpowiedzUsuń
  2. "Poczekajka" to pierwsza część trylogii o Patrycji, potem jest "Zachcianek" i "Zmyślona" możesz przeczytać tylko "Poczekajkę" ale potem możesz być ciekawa co dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam chyba "Zmyśloną" na półce i zastanawiam się czy mogę przeczytać jedną część? Czy one są jakoś zależne od siebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co mi wiadomo to zależne

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli jestem skazana na wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Poczekajka"... cekawy tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Tajemnica33 - myślę, że naprawdę warto
    @Tachykardia - cała powieść jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń