środa, 30 sierpnia 2017

#442

„Ósmy cud świata” Magdalena Witkiewicz - PREMIERA 13 września 2017 



13 września 2017 premiera powieści „Ósmy cud świata” bestsellerowej polskiej pisarki Magdaleny Witkiewicz, inspirowana podróżą autorki do Wietnamu. „Ósmy cud świata” to opowieść o singielce poszukującej najważniejszych wartości w życiu. W tle Wietnam z malowniczą zatoką Ha Long i tętniącym życiem Hanoi. 

Bohaterka powieści Anna - singielka, odnosi sukcesy, żyje wygodnie i bez zobowiązań, ale cały czas nie czuje się spełniona. Wszystko zmienia się, gdy pod wpływem towarzyszących jej emocji postanawia wyjechać do Wietnamu. To co tam ją spotka już na zawsze pozostawi ślad. Czy jej decyzje mogą zaważyć na losach innych ludzi? Czy szczęście, którym się cieszy rozsypie się nagle jak domek z kart? Anna przeżywa wietnamską przygodę i odkrywa swój własny ósmy cud świata. 

Magdalena Witkiewicz bestsellerowa polska autorka, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i studiów MBA. Z zawodu analityk marketingowy, specjalista od modeli ekonometrycznych, z pasji pisarka. Uwielbiana przez kobiety, od lat wzrusza i motywuje swoje czytelniczki, nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Jej książki czytają Wietnamki, Litwinki i Amerykanki. W swych powieściach porusza trudne tematy samotności, poszukiwania sensu życia, dokonywania często niełatwych wyborów, miłości. Nazywana specjalistką od szczęśliwych zakończeń, opowiada o poważnych sprawach w lekkim, a czasami nawet w bardzo lekkim stylu. Dla dzieci i dla dorosłych. A czasami tylko dla dorosłych. 

Jej najnowsza książka „Ósmy cud świata” jest inspirowana podróżą autorki do Wietnamu, gdzie w 2014r. Magdalena Witkiewicz reprezentowała Polskę na Międzynarodowym Festiwalu Literatury Europejskiej w Hanoi. 

Tytuł: Ósmy cud świata
Autor: Magdalena Witkiewicz Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 13 września 2017 



5 komentarzy:

  1. Autorka bardzo popularna, ale jeszcze nie miałam okazji czytać jej książek. Może czas to zmienić wraz z nową książką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś Wietnam to nie jest miejsce, do którego chętnie bym się wybrała, jak wspomniana bohaterka Anna, jednak wszystkie książki Magdy Witkiewicz mnie intrygują, więc na pewno temu tytułowi tez dam szansę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ni mogę się doczekać kiedy będę mogła ją przeczytać :) na razie mam za sobą "Czereśnie..." i byłam książka oczarowana. Pania Magdalenę pokochałam od pierwszego przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo chciałabym przeczytać tą książkę. Na razie miałam przyjemność przeczytać tylko "czereśnie..." i jestem wprost oczarowana. Panią Witkiewicz pokochałam miłością od pierwszego przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej! Koniecznie! To pozycja dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń