poniedziałek, 27 grudnia 2010

#028

Na moim nocnym stoliku znów góra książek do przeczytania. Dziś idę do biblioteki. Bardzo lubię spacerować między półkami i zastanawiać się co zawierają książki ustawione obok siebie. Mam tylko nadzieję, że nie wrócę obładowana książkami tak jak zawsze?

Jak na razie czytam książki które zalegają u mnie na półce i są moją własnością. Na początek "Zamówienie z Francji" Anny J. Szepielak. A potem:"Zwyczajny facet" Małgorzaty Kalicińskiej, "Szeptem" Monika Sawicka, "Zakręty losu" Agnieszka Lingas Łoniewska, "Poczekajka" Katarzyna Michalak", "Miłość przez małe m" Francesc Miralles, "Zielone drzwi" Katarzyna Grochola, "Karuzela uczuć" Jodi Picoult, "Jedz, módl się, kochaj" Elisabeth Gilbert, "Posłanie z róż" i "Portret w bieli" Nora Roberts, "Szminka w wielkim mieście" Candace Bushnell... i wiele wiele innych :)

No to jak widać mam co czytać, czyli przez najbliższe wolne dni nudzić mi się nie będzie. A w dodatku mój apetyt na kolejne książki nadal rośnie. Tak, jestem książkoholikiem i nie wstydzę się tego. Jestem uzależniona od czytania i kupowania. hm... tylko czy ja na to wszystko znajdę czas? Oczywiście, przecież wróciłam do pracy więc czas na bank się znajdzie.

Pozdrawiam. M jak mol książkowy

3 komentarze:

  1. Brawo, jak juz jestesmy przy takich wyznaniach.. to rownież jestem ksiazkoholkiem, Czasami jest mi z tym cieżko, trzeba powstrzymywać się przed przedawkowaniem jakiejś pozycji <3 :P

    Ale u mnie zupelnie (?) inne klimaty: "Dziecko Noego" E.E Schmitta, "Człowiek w poszukiwaniu sensu" Viktor E. Frankla, "Skrzypce z Auschwitz" M. Á. Anglada, "Azyl" Diane Ackerman, "I byla milosc w getcie" - i "Bóg spi" M.Edelmana, "Hipnoza" H. Krall itp.. <3

    och, najdrozsza WW, niech moc plynąca z książek bedzie z Tobą! :*


    P.S a jakie Ty masz plany na sylwestra? Może widzimy sie u mnie ;*?

    OdpowiedzUsuń
  2. @tachykardia - :* a może coś więcej?
    @em - planów nie mam, więc myślę, że się będziemy widzieć u Ciebie :D pozdrawiam gorąco książkoholika :-)

    OdpowiedzUsuń