wtorek, 31 sierpnia 2021

#585 - Żyję


 

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, czy czyta stare teksty. Jak sami widzicie, nie bywam w internetowym domku regularnie. Przyznaję, że przez ostatnie tygodnie więcej czytam niż piszę. A o tym wiecie z mojego instagrama i facebooka. 

Nie będę Was zapewniać, że tu wrócę. Sama nie wiem czy tak będzie. Póki co tamte SM są mi bliższe. Ale nie zamykam tego miejsca na dobre, bo mi szkoda tych 11 lat tutaj spędzonych. Postaram się od czasu do czasu tutaj wrzucić jakąś notkę, że u mnie wszystko dobrze. A także opinię o książce, tylko muszę przysiąść i nadrobić te wielkie zaległości. 

Poza tym dzisiaj Dzień Blogera. Wszystkim zaprzyjaźnionym blogerom życzę samych świetnych książek, wiernych czytelników i czasu na czytanie oraz pisanie. 

1 komentarz:

  1. Nie zamykaj, ja Cię obserwuję bo lubię i zawsze z ciekawością czytam :D

    OdpowiedzUsuń