poniedziałek, 8 sierpnia 2011

#117

Ogłoszeń kilka:

1. Wydawnictwo Muza

Zapraszamy na spotkania z Markiem Orzechowskim autorem książki "Belgijska melancholia".

Pierwsze spotkanie odbędzie się 10 sierpnia 2011 r. o godzinie 18. w Giżyckim Centrum Kultury ul. Konarskiego 8 (Giżycko)

Zapraszamy także do Olsztyna, gdzie 11 sierpnia 2011 r. Marek Orzechowski spotka się z czytelnikami w Wypożyczalni Literatury Pięknej i Obcojęzycznej, Stary Ratusz WBP, ul. Stare Miasto 33. Początek spotkania o godz. 17.

Na trzecie spotkanie zapraszamy do Ostródy.
Spotkanie z autorem odbędzie się w Miejskiej Bibliotece Publicznej, ul. Mickiewicza 22
13 sierpnia o godz. 12.00. Rozmowę z Markiem Orzechowskim przeprowadzi burmistrz Ostródy Olgierd Dąbrowski.

2. Wydawnictwo Muza

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z Aleksandrą Jakubowską autorką książki "Najpiękniejsza".

Początek spotkania w środę 10 sierpnia 2011 r. o godzinie 18.00 w Książnicy Polskiej w Olsztynie, Plac Jana Pawła II 2/3


3. Jakiś czas temu dostałam nominację do One Lovely Blog Award. Dziękuję za te nominacje, jest mi ogromnie miło. Jednak nie wezmę udziału w tej zabawie. Po pierwsze już jakiś czas temu zdradzałam swoje sekrety. A po drugie ciężko mi wybrać te najlepsze blogi z tych które odwiedzam. Dla mnie wszystkie są wspaniałe.

4. Poza tym ostatnio krucho u mnie z czasem. Grafik w pracy taki troszkę dziwny i nie mam zbyt wielu wolnych dni żeby całkowicie zatopić się w lekturach.

5. Moja książka która ostatnio leży odłogiem daje mi się we znaki. To znaczy wygrzebałam ją z czeluści mojego twardego dysku i staram się pisać. Nie piszę dziennie wiele, ale powolutku do przodu. Oby tak dalej.

4 komentarze:

  1. życzę powodzenia z książka i czekam na efekty tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj z tym to trzeba będzie długo poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czekam na książkę, jutro będzie wracać Twoja :).

    OdpowiedzUsuń
  4. oki :) w takim razie jak dotrze dam znać :) a jak wspominałam wyżej trzeba będzie poczekać :)

    OdpowiedzUsuń